پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۷۵۵
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: در اجرای مصوبه های کارگروه آردونان، طرح ویژه نظارت مستقیم اعضا بر فعالیت واحدهای صنفی عرضه نان های حجیم و نیمه حجیم در این شهرستان در قالب گشت مشترک اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمدحسین داریونی افزود: باتوجه به اینکه نان به عنوان یکی از نیازهای اصلی بیشتر مردم از اهمیت و حرمت خاصی در سفره غذایی مردم برخوردار است، بازدید و نظارت مستمر بر نانوایی ها در اولویت کارگروه آرد ونان این شهرستان است که می تواند نقش بسزایی در ارتقای سطح کیفیت و مرغوبیت در عرضه آن داشته باشد.

وی اظهارکرد: در اجرای این طرح از چهار واحد عرضه نان حجیم و نیمه حجیم بازرسی شد و در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی، وزن چانه، کیفیت و رعایت ساعت پخت مورد بررسی قرار گرفتند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: دراین بازدیدها که نمایندگان فرمانداری، شرکت غله و خدمات بازرگانی، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اتاق اصناف مشارکت داشتند، چهار پرونده تخلف با عناوین تداخل و اجرانکردن تکالیف صنفی، نصب نکردن تابلو و رعایت نشدن دستورالعمل های بهداشتی تشکیل و برای سیر مراحل اداری و قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی از اهالی این شهرستان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی با شماره تلفن 124 ستاد خبری تماس برقرار کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر بیش از 50 واحد نانوایی فعال دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر