جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۷۶۸
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: رئیس هیات وزنه برداری استان بوشهر گفت: برترین های وزنه برداری دانش آموزی به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز در این استان معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مهدی بهرام زاده افزود: مسابقات وزنه برداری نوجوانان رده سنی13 تا 15 سال به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز با همکاری هیات وزنه برداری استان و اداره کل آموزش و پرورش در سالن شهید علی مرادی مجموعه شهیدصدوقی بوشهر برگزار شد و نتایج زیر بدست آمد.

در وزن 48 کیلو گرم امیر حسین مبارکی از بوشهر، 50 کیلو گرم محمد حسین برزگر از گناوه و 56کیلو گرم سهیل تیرنا از گناوه به مقام نخست رسیدند.

وزن62 کیلو گرم نیز سالم پشوتنی از گناوه، 69 کیلو گرم محسن مهین دوست از بوشهر و 77 کیلوگرم ابوالفضل اکابریان از بوشهر حائز رتبه برتر شدند.

در وزن 85 کیلو گرم نیز محمد حسین خوردبین مقدم از بوشهر، 90 کیلو گرم حسین خوبانیان از بوشهر و +90کیلو گرم حسین مقدم از بوشهر عناوین نخست اوزان این رقابت ها را کسب کردند.

وی یادآور شد: در بخش تیمی نیز تیم های بوشهر، گناوه و بردخون به مقام های نخست تا سوم دست یافتند.

بهرام زاده ادامه داد: اکنون رشته وزنه داری در سه شهرشتان بوشهر، گناوه و دیر این استان فعال است و حدود 80نفر ورزشکار در این رشته به فعالیت می پردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر