شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۷۸۱
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه در یک مدت ۴ ساله اجرایی کنیم که در سال اولدر قالب یک طرح و سپسس به صورت برنامه‌ای مدون ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش فکرشهر از فارس، ناصر کرمیدر نشست شورای راهبردی برنامه تعالی مدیریت مدرسه اظهار داشت: در حالی که سدر سال گذشته شاهد اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه، در ۱۷۰ مدرسه استان  بودیم امسال با رشد ۵۲۷ درصدی 896 مدرسه در قالب مدارس تیزهوشان، نمونه و شاهد این برنامه را اجرا می‌کنند.

وی افزود: به زودی دیگر مدارس مقاطع متوسطه استان بوشهر نیز مشمول اجرای این برنامه می‌شوند که البته همه معاونت‌های سازمان آموزش و پرورش در استان و ادارات شهرستانی و مناطق نیز در برگزاری آن دخیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه  به عنوان بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که به عنوان یک چشم‌انداز و نقشه‌راه مطرح است.

کرمی عنوان کرد: از آنجا که یکی از نقاط ضعفی که آسیب‌های هم متوجه مدارس کرده نداشتن برنامه است سعی شده تا از مدیران مدارس برنامه خواسته شود که در بخش بازرسی از مدارس نیز به آن توجه می‌شود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، به دنبال این هستیم که برنامه تعالی مدیریت مدرسه در یک مدت ۴ ساله اجرایی کنیم  که در سال اولدر قالب یک طرح و سپسس به صورت برنامه‌ای مدون ادامه پیدا می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر