شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۷۸۳
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بانک‌های استان بوشهر فرآیند پرداخت تسهیلات را کوتاه کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید حسین حسینی محمدی در نشست کمیته رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه تولید دارای ظرفیت بالایی است و باید از این طرفیت به خوبی استفاده شود.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای رفع موانع تولید در استان بوشهر شد و اضافه کرد: رفع موانع تولید زمینه توسعه اشتغال را فراهم می‌کند و گامی مهم در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: باید با همکاری و تلاش نظام بانکی زمینه برای تامین منابع مالی مورد نیاز بخش تولید فراهم شود.

وی از بررسی علل رکود یا توقف واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل خبر داد و افزود: به منظور استمرار فعالیت بنگاه‌های تولیدی باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند و در این زمینه همکاری کنند.

حسینی محمدی از همکاری برای سرعت‌بخشیدن به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: فرآیند پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل در استان بوشهر باید کوتاه شود.

وی با بیان اینکه تسریع در پرداخت تسهیلات باعث افزایش انگیزه در بخش خصوصی می‌شود، ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید امسال ۳۶۴ مصوبه داشته است که تاکنون ۲۰۳ مصوبه اجرایی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر