جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۷۹۶
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و رساندن پیام شهدا به نسل‌های مختلف انقلاب، سالانه 400 یادواره شهدا در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام ابراهیم تشکری در نشست با فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و رساندن پیام شهدا به نسل‌های مختلف انقلاب به ویژه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، سالانه 400 یادواره شهدا در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: بازخورد این نوع یادواره‌ها سبب زنده‌ماندن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم ارزنده دفاع از خاک و میهن برای نسلی شده که در دوران دفاع مقدس وجود نداشته یا در آن دوران دارای سنینی کم بوده که قادر به درک رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدا نبوده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: این یادواره‌ها به منظور تجلیل از مقام شهدا و خانواده معظم آنها در کنار تقویت بنیه‌ نظام انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا سبب می‌شود که راه و مسلک آنها ماندگار شود و به مانند یک چراغ، راهنمایی برای هدایت و سعادت ما قرار گیرد.

تشکری ادامه داد: شهدا با نثار خون خود و در جهت  مقابله با بی‌‌عدالتی، ظلم و حفظ دین جان خود را فدای نظام و مردم کرده و آسمانی شدند و نیاز چندانی هم به برگزاری یادواره‌ها ندارند و این ماها هستیم که به شهدا و راهی که آنها انتخاب کردند نیازمندیم تا بتوانیم پس از برگزاری هر یادواره، در راه شهدا گام برداریم و خدمت بیشتری به مردم شهیدپرور ارایه کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر