پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۸۰۰
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۴

فکرشهر: امام جمعه آبپخش گفت: بسیاری از ناهنجاری های موجود در جامعه،نتیجه عدم اشتغال جوانان است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در نشست با مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده و بر همه مسئولان لازم است در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی افزود: حمایت از تولید و ایجاد اشتغال از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب است که همواره به مسئولان توصیه کرده و سفارش کرده است.

به نوشته ی مهر، امام جمعه آبپخش آموزش جوانان جویای کار را ضروری دانست و ابراز داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد و می‌تواند با آموزش نیروهای جوان جامعه در تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام رضایی بیکاری و عدم اشتغال جوانان را مهمترین عوامل ناهنجاری‌های جامعه برشمرد و تصریح کرد: بیکاری سرمنشا بسیاری از بی‌بندوباری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است و آسیب‌های گوناگون اجتماعی نظیر اعتیاد و فساد اخلاقی نتیجه عدم اشتغال جوانان است.

امام جمعه آبپخش افزود: باید به فکر اشتغال جوانان باشیم و از تمام ظرفیت‌های کشور برای تولید شغل استفاده کنیم تا شاهد افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی حاصل از بیکاری نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر