جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۸۰۵
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: کارگروه مشترک این استان و فارس برای اجرای طرح‌های عمرانی تشکیل می شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و مسئولان اتاق بازرگانی بندر بوشهر افزود: با توجه به اینکه طرح های مهم بین استان های بوشهر و فارس وجود دارد، تشکیل این کارگروه می تواند نقش بسزایی در این طرح های مشترک ایفا کند.

وی بیان کرد: طرح های نیمه تمام اقتصادی استان که توجیه اقتصادی دارند نیز باید احصا شده و با هدف کمک به اقتصاد کشور نسبت به اجرای آن با همکاری تمامی بخش ها اهتمام ویژه ای برای اجرای آنها ایجاد شود.

گراوند افزود: در این ارتباط بخش خصوصی نیز برای رونق اقتصادی در استان همت کند و بخش دولتی نیز در کنار بخش خصوصی برای رونق اقتصاد و حل مشکلات اشتغال خواهد بود.

استاندار بوشهر گفت: راه توسعه اقتصادی تعامل بخش دولتی و خصوصی است و برای تحقق این مهم همه بخش ها باید برای بهبود وضعیت اشتغال در استان کمک کنند.

گراوند تاکید کرد: در این مسیر قانون گرایی سرلوحه کار ماست و با رعایت قانون مسیر توسعه استان را دنبال می کنیم.

وی افزود: استانداری متعلق به همه گروه های سیاسی است و تعامل با احزاب و گروه های سیاسی در استان از رویکردها و اولویت های کاری است.

گراوند با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی پیشانی کار ماست و بخش دولتی با همکاری بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصادی جدی است و همت بخش خصوصی در کنار تسهیل گری دولت، تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است.

وی تاکید کرد: یکی از موضوع های مهم در توسعه بخش های مختلف نظم و انضباط کاری است و این 2 مقوله باید سرلوحه کار ما باشد.

گراوند با اشاره به تلاش برای اصلاح مسیر اداری در استان بوشهر گفت: در این ارتباط تکریم ارباب و رجوع و نظم و انضباط اداری مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی در ارتباط با طرح فاضلاب بوشهر گفت: اهمیت این طرح کمتر از راه و جاده نیست بنابراین اجرای آن در بوشهر و شهرهای ساحلی این استان از اولویت های مهم خواهد بود.

گراوند ادامه داد: نسبت به اجرای طرح های زیرساختی استان حساس هستم و در این بخش ایجاد زیرساخت های مورد نیاز توسعه بنادر و گردشگری استان را بطور ویژه دنبال می کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر