جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۸۱۶
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر ریز شهرستان جم در استان بوشهر گفت: شهرداری ریز مبلغ 500 میلیون تومان بدهی دارد که این رقم بدهی رو به افزایش است و امیدواریم بتوانیم با تدبیر و هم فکری همکاران در مجموعه شهرداری و فرمانداری شهرستان جم از مشکلات عبور کنیم.

به گزارش فکرشهر از فارس، احمد شریفی‌نیا در نشست هم اندیشی شورا و شهرداری شهر ریز با فعالین سیاسی و اجتماعی این شهر با بیان این که شورای دوره پنجم شهر ریز با شعار صداقت در گفتار و کردار کار خود را شروع کرده است، اظهار داشت: تمام تلاش هر پنج عضو شورای اسلامی شهر ریز این است تا بر این اصل استوار بماند و بتواند با صراحت و شفافیت کار خود را پیش ببرد.

وی افزود: شهرداری ریز از جمله شهرداری های کم درآمد کشور است که محل درآمد شهرداری این شهر فقط از طریق ساخت و ساز است که کفاف هزینه‌ها نمی‌دهد.

رییس شورای اسلامی شهر ریز با اشاره به این که شهرداری ریز مبلغ 500 میلیون تومان بدهی دارد تصریح کرد: این رقم بدهی رو به افزایش است و امیدواریم بتوانیم با تدبیر و هم فکری همکاران در مجموعه شهرداری و فرمانداری شهرستان جم از مشکلات عبور کنیم و این مساله را رفع کنیم.

وی یادآور شد: در دو ماهی که از شروع به کار شورای اسلامی دوره پنجم گذشته است شورای اسلامی شهر ریز بیش از 30 نشست با مسوولان استانی و شهرستانی پیرامون مسائل و مشکلات شهر ریز برگزار کرده تا مشکلات این شهر رفع شود.

شریفی‌نیا با ابراز گلایه از شوراهای بخش ریز گفت: بار تمام مشکلات شهر ریز به عهده شورای شهر ریز است و دیگر شوراهای بخش ریز همکاری خوبی ندارند.

وی عدم پیشرفت بخش ریز و شهرهای ریز و انارستان را بی‌کیفیت‌بودن و غیراستاندارد بودن راه‌های ارتباطی بخش ریز عنوان کرد و یادآور شد: پروژه راه ارتباطی ریز به دژگاه از سمت استان فارس عملیات اجرایی آن شروع شده و با تامین اعتباری که صورت گرفته به زودی شاهد عملیات اجرایی آن از سمت ریز استان بوشهر خواهیم بود.

رییس شورای اسلامی شهر ریز با بیان این که در طول 24 ساعت پاسخگوی مردم خواهیم بود بیان کرد: برنامه‌ریزی دقیقی برای اجرای پروژه‌های متعدد در شهر ریز در دستور کار شوراست و امیدواریم بتوانیم با حل مسائل و مشکلات شهر ریز سبب رضایت مردم شویم.

سرپرست شهرداری ریز در این نشست گفت: شهرداری را با دست خالی تحویل گرفته‌ام و این شهرداری بدهی میلیونی زیادی دارد که نیاز است با کمک همدیگر برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

علی علیزادهافزود: هم اکنون فضای سبز خیابان معلم شهر ریز یکی از پروژه هایی است که در دست اجرا و خط‌کشی معابر اصلی شهر ریز در حال اصلاح شدن است.

وی ادامه داد: در خیابان حافظ عملیات لوله‌گذاری آب و گاز در دست اجراست که با تکمیل آن آسفالت خیابان حافظ آغاز می‌شود که می‌تواند در رفع مشکلات این محدوده تاثیرگذار باشد.

علیزاده عنوان کرد: برخی از خیابان‌های شهر ریز تاریکی و خاموشی وجود دارد که گلایه مردمی را به همراه داشته که تهیه و تامین لامپ‌های معابر شهری توسط شهرداری ریز انجام شده که نیاز است اداره برق هر چه سریع‌تر برای نصب آنان اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر