پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل محیط زیست خبر داد:
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: ۱۳ نفر متخلف و صیاد کوخه‌نشین در استان بوشهر دستگیر شدند...
کد خبر: ۳۸۸۱۹
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: ۱۳ نفر متخلف و صیاد کوخه‌نشین در استان بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، حسین دلشب در نشست با فعالان محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با صید غیرمجاز اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از تحویل متخلفان زنده گیری پرندگان شکاری به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: مبارزه با زنده گیری پرندگان شکاری را با جدیت دنبال می‌کنیم و افراد متخلف تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: محیط بانان و تلاشگران یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست  در سال جاری موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ نفر متخلف و صیاد کوخه نشین شده‌اند.

وی بیان کرد: ۱۲۷ قطعه قمری، ۳۱ بهله پرنده شکاری از نوع دلیجه و تعداد ۲۴ قطعه سایر پرندگان شامل گنجشک، بلبل خرما و پیغو از افراد متخلف صید در استان بوشهر کشف شده است.

دلشب از کشف ۱۷۳ عدد کوخه مربوط به صیادان غیرمجاز خبر داد و اضافه کرد: همچنین از این افراد ۱۹۰ عدد تور، طناب و ادوات صید مستندسازی، کشف و ضبط شده است.

وی از تلاش جدی برای مبارزه با تخلفات زیست‌محیطی و دستگیری صیادان غیرمجاز خبر داد و بیان کرد: مردم نیز از طریق شماره ۱۵۴۰ می‌توانند تخریب‌های زیست‌محیطی و فعالیت شکارچیان و صیبادان غیرمجاز را گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر