جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور مسوولین دشتستان برگزار شد:
فکرشهر: فرماندار دشتستان می گوید: شهر دالکی به سبب تاریخ فرهنگ ارزشمند مردمش و به جهت موقعیت جغرافیایی آن که ورودی استان بوشهر می باشد، نه تنها مورد عنایت و احترام دشتستانی ها است بلکه مورد توجه همه مسوولان و مردم استان بوشهر می باشد...
کد خبر: ۳۸۸۵۵
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان می گوید: شهر دالکی به سبب تاریخ فرهنگ ارزشمند مردمش و به جهت موقعیت جغرافیایی آن که ورودی استان بوشهر می باشد، نه تنها مورد عنایت و احترام دشتستانی ها است بلکه مورد توجه همه مسوولان و مردم استان بوشهر می باشد.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع این سخنان را در نشست هم اندیشی توسعه شهر دالکی که با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس و برخی دیگر از مسوولین شهرستانی و مسوولین و معتمدین محلی در محل سالن اجتماعات شهرداری دالکی برگزار شد، عنوان داشت.

به نوشته ی روابط عمومی فرمانداری دشتستان، وی با بیان این که «معیشت و اشتغال مردم شهرستان از جمله شهر دالکی و حومه برای مسولان دولت تدبیر و امید مهم بوده و می باشد» افزود: اجرای طرح تحول کشاورزی دشتستان در همین راستا است و  این پروژه با اعتباری بالغ بر 1600میلیارد تومان و طی یک مدت 10 ساله اجرا خواهد شد.

فرماندار دشتستان ادامه داد: آب همواره از مهم ترین  اولویت های ما بوده است؛ امسال  بالغ بر 20 میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب شهری و منابع آب اعتبار تخصیص داده ایم و اجرای سد دالکی نیز از برنامه های پنج ساله اول طرح تحول کشاورزی است که امیدوارم تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد .

زارع، با تاکید بر لزوم اجرای پروژه های ناتمام گفت: یقین بدانید تمام تاکیدات ما به روسای ادارات این است که همواره به مطالبات مردم و خواسته های آنان توجه کنند.

فرماندار دشتستان، لزوم همراهی، همدلی و همکاری مردم با شورای اسلامی شهر و شهردار دالکی برای تحقق برنامه ها و حل مشکلات شهر را نیز یادآور شد و گفت: تلاش ما این است که ادارات و دستگاه های اجرایی با اعتباراتی که به آنها تخصیص داده می شود در حل مشکلات مردم روستاها و شهرها از جمله دالکی، اقدامات موثر تری به انجام رسانند.

بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان نیز در این نشست، با اشاره به اینکه 17 سال از شهر شدن دالکی می گذرد، اظهار داشت: سال 1379 دالکی شهر شد و حالا 6 هزار و 436 نفر جمعیت دارد و با این که به عنوان قطب کشاورزی شهرستان به خصوص در حوزه خرما شناخته شده، اما به اندازه 17 سال به آن توجه نشده است، در حالی که این شهر دروازه ورودی استان نیز می باشد.

جواد لقمان زاده افزود: همه ما می دانیم که علم باید در خدمت توسعه پایدار قرار بگیرد که تنها در حوزه اقتصادی نباشد بلکه در حوزه محیط زیست، اجتماعی و سایر حوزه ها نیز باشد.به همین منظور برنامه های شهرداری دالکی نیز در این راستا عملیاتی می شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس نیز با اشاره به قدمت شهر دالکی و پیشینه تاریخی آن گفت: قطعا پیگیر مطالبات شهرداران دشتستان خواهم بود و از فرماندار شهرستان انتظار دارم شهرداری دالکی را بیشتر مساعدت نمایند.

محمدباقر سعادت افزود: بهسازی چشمه دالکی، مسائل درمانی، اصلاح شبکه های آب آشامیدنی و برق توسط  مسوولان مربوطه با توجه به اعتبارات شهرستان پیگیری خواهند نمود.

بر اساس این گزارش، پیش از این نشست نیز مسوولان مربوطه از پروژه های عمرانی شهر دالکی بازدید به عمل آورده بودند.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر