سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۸۷۴
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه گفت: با حضور در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جهت جذب پزشکان متخصص، بهترین ها را برای گناوه انتخاب کرده‌ایم و تعداد 10 متخصص جدید جذب و تا چند روز آینده شروع به کار خواهند کرد.

به گزارش فکرشهر، محمد بازیاری در نشست هم‌اندیشی با سرپرستان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان گناوه، اظهار داشت: در برنامه مدیریتی خود از پرسنل خواسته‌ایم بهترین خدمات را همراه با تکریم ارباب رجوع ارائه دهند و با ایجاد محیطی امن همراه با صمیمیت و قانون مندی جایگاه بهداشت ودرمان شهرستان ارتقای خواهد یافت.

وی افزود:کارگروه‌های مختلف از جمله کارگروه سلامت و پسماند و کارگروه هایی که نیاز باشد را  فعال خواهیم کرد و اتاق فکری متشکل از فعالین اجتماعی شهرستان، معاونین فرماندار و بخشداران تشکیل شده و جلسات نیز برگزار خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه شهرستان گناوه نیز ضمن اشاره به این که تحولات گسترده‌ای در حوزه بهداشت و درمان شهرستان گناوه را پیش رو خواهیم داشت، گفت: با حضور در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جهت جذب پزشکان متخصص، بهترین ها را برای گناوه انتخاب کرده‌ایم و تعداد 10 متخصص جدید جذب و تا چند روز آینده شروع به کار خواهند کرد.

وی ادامه داد: این انتخاب‌ها با وسواس و دقت انجام شده تا شاهد حضور متخصصانی خوب و کارا برای مردم فهیم شهرستان گناوه باشیم.

سرپرست بیمارستان امیر المومنین(ع)  گناوه عنوان کرد: از اول آذر در تمام روزهای ماه جراح عمومی در گناوه حضور خواهد داشت، همچنین متخصص گوش حلق و بینی ،کلیه، زنان و زایمان و ارتوپد نیز از اول آذرماه در گناوه شروع به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: کلنیک امام خمینی(ره) در سطح شهر در شیفت عصر با تعرفه دولتی راه‌اندازی خواهد شد و جهت سهولت و کم‌کردن مسیر راه مردم شهرستان گناوه، متخصصان مجرب در این کلنیک مشغول به کار خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر