شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۸۷۶
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۲

فکرشهر: مدیر کتاب‌خانه‌های شهرستان بوشهر گفت: با مشارکت اداره کتاب‌خانه‌های عمومی بخش ویژه خارک و اداره کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان بوشهر مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، زینب جعفری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با مشارکت اداره کتاب‌خانه‌های عمومی بخش ویژه خارک و اداره کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان بوشهر، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان از روز 22 مهرماه لغایت 22 آبان ماه می‌توانند با مراجعه به کتاب‌خانه‌های عمومی در شهرستان بوشهر و بخش خارک اقدام به نام‌نویسی کنند.

مدیرکتاب‌خانه‌های شهرستان بوشهر تصریح کرد: کتاب در نظر گرفته کتاب « عاشورا» نوشته سعید داوودی و مهدی رستم‌نژاد است که قابل دسترسی است.

جعفری یادآور شد: برای این دور از مسابقات کتابخوانی، 10 کارت هدیه 500 هزار ریالی و ده ها بسته فرهنگی در نظر گرفته شده است که بخشی توسط خیرین حوزه کتاب تقدیم می شود.

مدیرکتاب‌خانه‌های شهرستان بوشهر با اعلام اجرای طرح عضویت رایگان در کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان بوشهر عنوان کرد: پیش ثبت‌نام از 20 آبان تا 23 آبان در کتاب‌خانه‌های مصلحیان، شهدای باغ زهرا و مبصری بوشهر، شهدای گمنام عالیشهر، شهید آوینی چغادک، شهید جاودان کره بند، شهید باهنر آبطویل و شهید موسوی چاهکوتاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مدارک لازم جهت عضویت یک قطعه عکس ، کپی کارت ملی و 5 هزار ریال جهت صدور کارت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر