جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۸۸۲
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۳

فکرشهر: سرپرست استاندارد شهرستان جم از پلمب دو شهربازی غیراستاندارد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر، زینب عباسی گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته، تجهیزات بازی دو شهربازی در شهرستان جم، غیراستاندارد اعلام شد.

وی ادامه داد: این شهرهای بازی، به دلیل عدم توجه به تذکرات داده شده و عدم دریافت گواهینامه ایمنی استاندارد با دستور قضایی پلمب شدند.

سرپرست استاندارد جم با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری هستند، عنوان کرد: تاییدیه استاندارد شامل سه مرحله ساخت، نصب و تجهیز و اجازه بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان استاندارد انجام شود.

عباسی با تاکید براینکه تاییدیه استاندارد باید در زمان‌های مشخص شده تمدید شود، بیان کرد: برای دریافت گواهی استاندارد بهره‌بردار هر دستگاه باید یک ناظر فنی به اداره استاندارد معرفی کند؛ فرد معرفی شده پس از طی دوره‌های آموزشی و تایید توان فنی، به عنوان ناظر در محل فعالیت دستگاه حضور خواهد داشت، بهره‌برداران موظفند، برچسب تاییدیه استاندارد را روی دستگاه یا در محل ورودی به محوطه بهره‌برداری از دستگاه، نصب کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر