چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۸۹۹
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیر گفت: در شهرستان دیر در جهت حفظ منابع آبی و رعایت الگوی کشت با همکاری کشاورزان پنج هزار و 300 هکتار از مزارع گوجه فرنگی شهرستان به زیر کشت رفته است.

به گزارش فکرشهر، عیسی محمددوست در حاشیه همایش علمی سازی کشاورزی در بندر دیر در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: آشنایی کشاورران با علم نوین کشاورزی، انواع آفات و نحوه صحیح استفاده از سموم نقش به سزایی در کیفیت بخشی به محصولات کشاورزی، بالارفتن میزان تولید محصول و پایین‌آمدن هزینه‌ها دارد.

وی افزود:  این همایش با هدف آشنایی کشاورزان با فواید تولید محصول سالم و ارگانیک، عواقب و مضرات مصرف بی‌رویه سموم و کودهای شیمیایی و تأثیر سو  آن بر سلامت انسان  با حضور  بیش از 120 نفر از کشاورزان و  بهره‌برداران در شهرستان دیر برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیر تصریح کرد: در شهرستان دیر در جهت حفظ منابع آبی و رعایت الگوی کشت با همکاری کشاورزان پنج هزار و 300 هکتار از مزارع گوجه فرنگی شهرستان به زیر کشت رفته است.

محمد دوست یاد آور : همایش علمی سازی کشاورزی  با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دیر، کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان دیر  برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر