چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۹۰۰
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت:تاکنون حدود 15 هزار جلد کتاب به باشگاه‌های کتاب‌خوانی شهرستان دشتی اهداشده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، حمید زارعی در آیین تقدیر از کتاب‌خوانان برتر و خیرین کتاب در شهرستان دشتی که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: با حمایت فرماندار شهرستان دشتی علاوه بر ایجاد باشگاه‌های کتاب و تجهیز حدود 300 کتاب‌خانه کلاسی، خرید و ساخت قفسه‌های کتاب نیز مدنظر بوده است.

وی افزود: در دبستان‌های روستاهای بادوله، شهید آستروتین، شهید ملاح، جوانه‌های المهدی(عج)، نیایش و باشگاه‌های امید شنبه و رنگین‌کمان قفسه‌های کتاب خریداری و در سال جاری نیز این روند در سایر مدارس ادامه دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی تصریح کرد: در جشنواره ملی مروجان کتاب نیز که چهار نفر از شهرستان دشتی شرکت کردند سمیه شیرکانی مسوول باشگاه کتاب‌خوانی رنگین‌کمان در بخش معلمان برگزیده‌ شده که روز چهارشنبه در تهران مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

زارعی عنوان کرد: با حمایت خیرین کتاب تاکنون حدود 15 هزار جلد کتاب به باشگاه‌های کتاب‌خوانی شهرستان دشتی اهدا شده که قابل‌ تقدیر و ستایش است.

وی ادامه داد: کتاب فرهنگ واژگان گویش شهرستان دشتی با حمایت یکی از خیرین در مراحل پایانی چاپ قرار دارد ولی کتاب دیوان حاج علی مرادی هنوز مجوز چاپ آن صادر نشده است.

زارعی بیان کرد: روز چهارشنبه ساعت 18:30 با حضور محمد سعید میرزایی غزل‌سرای مطرح کشور همایش بررسی جایگاه ادبی محمدخان دشتی همراه با رونمایی از دیوان غزلیات وی در سالن شهدای دانش‌آموز شهرستان دشتی برگزار و سپس کتابخانه روستای درازی گشایش می‌یابد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر