پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۹۰۶
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: مدیرکمیته امداد استان بوشهر گفت: مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد نیازمند شناخت ظرفیت‌ها در مناطق مختلف استان است که با تمرکز بر این ظرفیت‌ها به دنبال جذب منابع مردمی برای کاهش فقر و ارائه خدمات به نیازمندان هستیم.

به گزاش فکرشهر از فارس، احمد لطفی در نشست با مسوولان شهرستانی این نهاد در بوشهر اظهار داشت: اگر از پیشینیه کمیته امداد تاکنون نگاه شود مشخص می‌شود که فعالیت های این نهاد باید به سمت ارائه خدمات در مدت زمان کوتاه و خروج افراد فقیر از چرخه حمایت با توانمندسازی بوده است.

وی افزود: نقش مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های حمایتی این نهاد ملموس است و با وجود زحمات فراوان دولت‌های مختلف پس از انقلاب برای رفع فقر، دولت‌ها به تنهایی قادر به فقرزدایی از جامعه نبوده‌اند.

مدیرکمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در این راه نیازمند این هستیم که نوع نگاه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود برای استقبال بیشتر مردم در مشارکت‌های مردمی را ارتقا دهیم.

لطفی بیان کرد: منابع اندک کمیته امداد  نیز توانایی فقرزدایی ندارد، هر چند سعی شده از این منابع به شکل کاربردی و دقیقی نیز در راستای کاهش فقر استفاده شود که البته نیازمند طراحی برنامه‌های مناسب برای جذب مشارکت‌های مردمی هستیم.

وی یادآور شد: فعالیت در حوزه های مشارکت مردمی نیازمند واگذاری به خود مردم است که البته بخشی از این فعالیت‌ها در قالب مراکز نیکوکاری به مردم واگذار شده است که بازخورد خوبی نیز در پی داشته است.

مدیرکمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد نیازمند شناخت ظرفیت‌ها در مناطق مختلف استان است که با تمرکز بر این ظرفیت‌ها به دنبال جذب منابع مردمی برای کاهش فقر و ارائه خدمات به نیازمندان هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر