چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وضعیت ترافیکی در برخی نقاط شهر برازجان هر روز بدتر از روز قبل می شود؛ ترافیکی که با توجه به وضعیت معابر شهر، گره های بسیاری را در نقاط شلوغ و پر رفت و آمدی چون بازار روز برازجان ایجاد می کند...
کد خبر: ۳۸۹۱۳
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: وضعیت ترافیکی در برخی نقاط شهر برازجان هر روز بدتر از روز قبل می شود؛ ترافیکی که با توجه به وضعیت معابر شهر، گره های بسیاری را در نقاط شلوغ و پر رفت و آمدی چون بازار روز برازجان ایجاد می کند.

به گزارش فکرشهر، در طول این سال ها، فعالیت هایی از سوی مسوولین برای ساماندهی این وضعیت صورت گرفته که از جمله ی آن ها یک طرفه کردن خیابان بازار  و بیمارستان می باشد؛ ولی این اقدام به تنهایی نتوانسته این معضل را سامان دهد و شاید مهم ترین اقدام در این‌زمینه، بازگشایی معبری باشد که سال هاست قرار است در ادامه ی خیابان شریعتی ایجاد شود؛ خیابانی که حداقل برای ۱۰ سال گذشته، تنها در حد طرح بوده و گامی برای اجرایش برداشته نشده است.

اما حالا شهردار برازجان می گوید صبح امروز، یکی از املاک در مسیر  این طرح نیز توسط شهرداری تملک و تخریب شده است.

این طور که روابط عمومی شهرداری برازجان نوشته، محمدحسن محمدی با بیان این که پروژه بازگشائی ادامه بلوار امام حسین (ع) (ادامه جنت) از مهم ترین کارکردهای دوره کاری اخیر شهرداری است، اظهار کرد: این مهم که حاصل همدلی و هم افزائی مجموعه مدیریت شهری است، با همت واحد املاک این شهرداری به تحقق رسیده است.
شهردار برازجان این را هم گفته که «این اقدام جهت تسریع در روند عبور و مرور و کم کردن حجم بار ترافیکی بازار روز می باشد».
مهندس محمدی پیرامون میزان املاک تملک و تخریب شده در این مسیر نیز گفته است:  1600 متر مربع از املاک تخریب شده است و امروز شاهد بازگشایی 220 متر مربع دیگر از مسیر فوق می باشیم.

محمدی این را نیز تاکید کرده که « این اقدام - تخریب املاک - پس از جلسه های متعدد با مالکین این املاک صورت گرفته است».
 شهردار برازجان همچنین ابراز امیدواری کرده است که مجموعه ی شهرداری بتواند تا پایان سال جاری، حجم بیشتری از مسیر را بازگشایی نماید.
وی همچنین، از همکاری و همدلی مردم  و اهالی محله در بازگشایی خیابان 32 متری امام حسین (ع) نیز تقدیر و تشکر نموده است.
به گزارش فکرشهر، افتتاح این خیابان می تواند در بازگشایی گره ی ترافیکی بازار برازجان که روزانه پذیرای بسیاری از هم استانی ها می باشد، اقدامی تاثیرگذار و اساسی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر