جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۹۲۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: طرح‌های اشتغالزایی در حوزه آبزی‌پروری در سطح این شهرستان گسترش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عادل دهدشتی در بازدید از سایت‌های پرورش ماهی در مزارع بخش دلوار اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه اشتغال در شهرستان تنگستان وجود دارد.

وی بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت‌های اشتغال شهرستان تنگستان تاکید کرد و ادامه داد: حمایت مناسب را از فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان در سطح شهرستان تنگستان خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: پرورش آبزیان در مناطق ساحلی شهرستان تنگستان یکی از ظرفیت‌های مهم اشتغال در این شهرستان است که به خوبی مورد توجه قرار دارد.

وی بیان کرد: در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در شهرستان، علاوه بر شروع پروژه های پرورش ماهی در قفس در بخش دلوار، طرح ترویجی جدید برای پرورش ماهی سیباس(صوف دریایی) به شکل پایلوت در دلوار با مزیت افزایش تولید در سطح، اجرا و به بهره برداری رسید.

دهدشتی افزود: راه‌اندازی پروژه پرورش ماهی و میگو در بخش مرکزی در نقاط روستایی و به شکل پایلوت در محدوده روستای گادوی و عالی حسینی با استفاده از آب‌های نامتعارف و چاه‌های لب شور در دستور کار است که اشتغال‌زایی قابل توجهی با توجه به تسهیلات روستایی خواهد داشت.

فرماندار تنگستان و مدیر کل شیلات استان به همراه معاون عمرانی و بخشدار دلوار، از سایت‌های پرورش ماهی در مزارع بخش دلوار بازدید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر