جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۹۳۸
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: معاون آموزش دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: سند راهبردی این دانشگاه تهیه و تدوین شده و در هیات امنا نیز به تصویب رسیده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پروز حاجیانی در نشست با مسئولان دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: با تدوین سند یاد شده نقشه راه توسعه دانشگاه مشخص شده و اکنون در درگاه دانشگاه در اختیار دانشگاهیان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برای مرحله بعد تدوین سند راهبردی گروه های آموزشی پیش بینی شده که این مهم توسط گروه های آموزشی و دانشکده ها انجام می گیرد.

حاجیانی یادآور شد: از جمله ماموریت های مهم این حوزه ارزیابی عملکرد دانشگاه است که مراحل اولیه کار شروع شده و بجد درحال پیگیری انجام آن هستیم.

وی افزود: اکنون از جمله اقدامات انجام شده در حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر راه اندازی دفتر آموزش های پیشرفته و الکترونیکی کردن همه فرایندها و کارها در این حوزه است.

عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز در این نشست با تاکید بر سازماندهی فعالیت گروه های آموزشی با توجه به سند راهبردی دانشگاه گفت: از مسایلی که گروه ها باید به آن توجه خاص کنند، ماموریت گرا شدن گروه های آموزشی برای تامین نیازهای پژوهشی و آموزشی جامعه و جهت دار کردن پایان نامه های تحصیلات تکمیلی براساس نیاز صنعت است.

هم اکنون 67 درصد از مجموع بیش از 6 هزار دانشجوی دانشگاه خلیج فارس در مقطع کارشناسی و مابقی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند که بر اساس برنامه ریزی انجام شده باید شمار دانشجویان این دانشگاه تا سال 1404 به بیش از 9هزار دانشجو افزایش پیدا کند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر