جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هواشناسی خبر داد:
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از نفوذ سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود نقاط مختلف استان تحت تاثیر فعالیت این سامانه بارش‌زا قرار گیرد...
کد خبر: ۳۸۹۶۲
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از نفوذ سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود نقاط مختلف استان تحت تاثیر فعالیت این سامانه بارش‌زا قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی از نفوذ سامانه بارشی به استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: از روز یکشنبه هفته آینده با ورود امواج ناپایدار تراز میانی جو به استان، به تدریج بر مقدار ابر در آسمان افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود فعالیت این سامانه به صورت رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای ابتدا در مرکز خلیج فارس و برخی مناطق جنوبی استان آغاز شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: به تدریج و با تقویت این سامانه بارش زا، از روز دوشنبه تا اواخر هفته پیش رو به تناوب مناطق مرکزی و شمالی استان نیز تحت تاثیر این سامانه قرار گیرد.

احتمال بارش تگرگ

وی افزود: عمده فعالیت این سامانه بر روی خلیج فارس و سواحل شمالی و مرکزی استان است که با تقویت و نفوذ آن به مناطق خشکی احتمال ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

شفیع‌خدایی اضافه کرد: همچنین طی مدت مذکور وزش شدید باد جنوب شرقی و گاهی شمال شرقی موجب تلاطم و مواج شدن دریا خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر به مهر گفت: با خروج تدریجی این سامانه در اوایل هفته آینده دمای هوا به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

وی گفت: برای ۲۴ ساعت آینده جهت باد متغیر غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر گاهی ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

نظرات بینندگان
باران که بیاید،
|
-
|
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
باران که بیاید، بخشی از زباله ها ی مسیر را با خود خواهد برد و شهر پاک خواهد شد عین دسته گل! و نمره حضرات میشود 20
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر