جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۰۴۵
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: نشست 'شبکه دانشگاه و جامعه' (اتاق فکر) استان بوشهر با موضوع تدوین خلاصه سیاستی توسعه صادرات غیرنفتی با حضور رئیس دانشگاه خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر استان بوشهر، در سالن فردوسی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اتاق فکر تعریف شده برای استان ها بتازگی به تغییر نام داده و از عمده هدف های آن بررسی مسائل استان ها با مشارکت مجموعه ذینفعان و ارائه خروجی آن به عنوان خلاصه سیاستی و ارایه به مراکز تصمیم گیری است.

عبدالمجید مصلح ادامه داد: این شبکه در هر نشست به بررسی مشکلات یک حوزه می پردزاد که در نشست اخیر به تدوین سیاست های توسعه صادرات غیرنفتی پرداخت.

وی گفت: در این نشست ها با توجه به برگزاری مسائل و مشکلات هر حوزه نخبگانی دعوت و موانع مشکلات آن برای بررسی در کارگروه های دولت مشخص می شود.

مصلح تاکید کرد: مشکلات مشخص شده پس از بررسی در کارگروه های دولتی راه حل های مناسبی برای آن اندیشیده می شود.

وی گفت: دراین نشست فراهم شدن اسکله اختصاصی برای محصولات غیرنفتی دارای قابلیت صادرات در استان و تسریع روند اداری محصولات مختلف صادراتی مورد کارشناسی قرار گرفت.

مصلح بیان کرد: برگزاری چنین نشست هایی برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه شکل گرفته که برای برگزاری مستمر آن اهتمام ویژه ای در دانشگاه خلیج فارس و حوزه های مربوط ایجاد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر