شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۰۴۹
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از ارائه خدمات دندانپزشکی در روستای صعب‌العبور تنگ درکش از توابع بخش ارم توسط کلینیک سیار خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، مهندس ماریا خویش دوست در این خصوص گفت: کلینیک سیار دندانپزشکی خدمات رایگان سطح یک و دو دندانپزشکی را به گروه‌های هدف که کودکان و دانش آموزان زیر ۱۴ سال در زمان بحرانی و مناطق محروم، صعب‌العبور و عشایری است را ارائه می‌دهد.

وی اهداف بعدی این کلینیک را ارائه خدمات دندانپزشکی به مادران باردار، مادران شیرده و گروه سالمندان بیان کرد و افزود: در شهرستان دشتستان،15 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دارای واحد دندانپزشکی فعال می‌باشد که خدمات خود را با تعرفه دولتی به‌تمامی گروه‌های سنی ارائه می‌دهند.

مهندس ماریا خویش دوست اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با مستقر شدن کلینیک سیار دندانپزشکی در شهرستان دشتستان و در راستای عدالت در سلامت، امکان خدمت‌رسانی به‌تمامی مردم بخصوص مناطق محروم میسر شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: در اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به روستای تنگ درکش،30 نفر از گروه‌های سنی مختلف معاینه و خدمات دندانپزشکی از قبیل ترمیم و کشیدن برای آن‌ها ارائه شده است.

گفتنی است روستای تنگ درکش از توابع بخش ارم با جمعیت 200 نفر در 29 کیلومتری شهر تنگ ارم در یک منطقه کوهستانی واقع‌شده است و مردم این روستا از مراقبت‌های بهداشتی اولیه توسط بهورز زن خانه بهداشت بهره‌مند هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر