جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۰۹۵
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بر قله‌های افتخار، سربلندی و عزت ایستاده است و این افتخار مدیون مقاومت و ایستادگی بسیجیان سلحشور و نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم است.

به گزارش فکرشهر از فارس، محمدتقی صفری  پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگ رژه نیروهای مسلح شهرستان عسلویه به مناسبت هفته بسیج به میزبانی سپاه عسلویه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: درس آموزی از منش و مکتب شهدا بر همگان واجب است.

وی افزود: شهرستان عسلویه دیار سرداران و شهدای والامقام شیعه و سنی است که برای جهانیان مایه پند گرفتن است و اسطوره‌ها و استوانه‌های دفاع مقدس و مدافع حرم سبب بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده‌اند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به این که اقتدار نیروهای مسلح در منطقه و جهان خودنمایی می‌کند، تصریح کرد: نیروهای مسلح مستقر در عسلویه نیز در دفاع از آب‌های سرزمینی و هویت ملی این خطه قهرمان پرور نیز موفق هستند.

 وی با اعلام این که تبیین رشادت‌ها و جانفشانی‌های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ایثارگران و جانبازان در جامعه امری ضروری است، یادآور شد: در سایه فرهنگ حماسی عاشورا بود که در طول هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و عراق نیروهای مسلح و بسیج ما با ایثار و فداکاری آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و کسب پیروزی و افتخار انجام دادند.

صفری قدرت دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در جهان سرآمد دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بر قله‌های افتخار، سربلندی و عزت ایستاده است و این افتخار مدیون مقاومت و ایستادگی بسیجیان سلحشور و نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم است.

وی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و برچیدن داعش در خلیج فارس گوشه‌ای از اقتدار بسیجیان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی صلح و امنیت و آرامش امروز ما را در سایه نیروهای مسلح و بسیجیان مقتدر و توانمند و فداکار دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدا نام ایران اسلامی در جهان پر آوازه است و انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده و طلیعه‌دار بیداری اسلامی در منطقه است.

در این مراسم یگان‌های نیروی انتظامی، سپاه و  بسیجیان شهرستان عسلویه به همراه یگان‌های امدادی، موتوری و خودروی از مقابل مسوولان رژه رفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر