جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۰۹۶
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در اجرای مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی، شهرداری‌ها حامی اصلی طرح در حوزه پشتیبانی خواهند بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس برزگرزاده در نشست با شهرداران استان بوشهر در خصوص اجرای مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی اظهار داشت: شهرداری استان به عنوان حامیان این طرح باید در کنار سازمان های مردم نهاد، هنرمندان و فعالان اجتماعی به اجرای این طرح کمک کنند.

وی افزود: مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی به صورت گسترده در تمامی شهرهای استان بوشهر به صورت مستمر برگزار خواهد شد و شهرداران و فرمانداران استان به عنوان حامیان و ناظران طرح باید سازمان های مردم نهاد را به عنوان برگزار کنندگان برنامه های نشاط اجتماعی حمایت کنند.

برزگرزاده با اشاره به اجرای موفق مرحله اول طرح نشاط اجتماعی در دو شهر بوشهر و گناوه، از اجرای مرحله دوم طرح از آذر تا اسفند ماه ۹۶ در سراسر استان خبر داد.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به رتبه نامطلوب کشور در حوزه نشاط در بین کشورهای جهان افزود: امروز بیش از هر روزی نیاز به تزریق نشاط به جامعه احساس می شود.

برزگرزاده با اشاره به فقدان هویت در جامعه شهری در عین پیشینه غنی فرهنگی، گفت: تاریخ و فرهنگ همه شهرهای ما مفاخری دارند که می‌توانند موجب تقویت هویت تاریخی و فرهنگی شهرهای ما باشند و شهرداری‌ها در این بین وظیفه مهمی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه نتوانسته ایم مشاهیر شهرهایمان را به جامعه و نسل نو کشور معرفی کنیم خواستار ایجاد بوستان‌های مشاهیر در همه شهرهای استان در راستای معرفی نخبگان و مفاخر فرهنگی به مردم شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر