جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۱۰۰
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل مسکن مهر بوشهر گفت: پیمانکار مسکن مهر بهمن بوشهر ضمن رعایت نکات فنی و حفظ کیفیت پروژه نسبت به تکمیل سریع این واحدهای مسکونی اقدام کند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در بررسی روند اجرای مسکن مهر سایت بهمن بوشهر با بیان اینکه تامین مسکن نیاز اساسی زندگی هر خانواده محسوب می‌شود اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده زیرساخت‌های مسکن مهر بوشهر در حال اجرا و تکمیل است.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر افزود: با توجه به تاخیر پیش آمده در تکمیل طرح‌های مسکن مهر 660 واحد بوشهر باید در تسریع ساخت این مجتمع مسکونی اقدام شود.

معاون استاندار بوشهر، تکمیل 660 واحد مسکن مهر بوشهر با رعایت کیفیت فنی را خواستار شد و خاطر نشان کرد:پیمانکار مسکن مهر بهمن بوشهر ضمن رعایت نکات فنی و حفظ کیفیت فنی در انجام پروژه تسریع کند.

وی تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر ر ا مورد تاکید قرار داد و  افزود: اجرای پروژه شبکه فاضلاب  و خیابان‌کشی یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های مسکن مهر بوشهر است که باید در تکمیل این پروژه‌ها با رعایت اصول فنی و مهندسی تسریع شود.

باستی از اجرای طرح فاضلاب در سایت مسکن مهر بهمن بوشهر خبرداد و افزود: در اجرای این طرح، شبکه داخلی فاضلاب اجرا شده و  باید نسبت به تکمیل خط انتقال  پروژه فاضلاب مسکن مهر در 660 واحد این شهرستان اقدام  شود.

وی پیشرفت فیزیکی زیرساخت‌های مسکن مهر در سایت بهمن بوشهر را بیش از 80 درصد دانست و خاطر نشان کرد: در سایت مسکن مهر بهمن بوشهر که 660 واحد ساخته شده عملیات برق رسانی، آبرسانی و گازرسانی اجرا شده و باید در جدول کشی، آسفالت خیابان و تکمیل خط انتقال فاضلاب تسریع لازم صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر