چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۱۰۱
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶ سالن ورزشی در شهرستان تنگستان با مبلغ ۶٨ میلیارد ریال مصوب شده که دو سالن ورزشی در روستای گرگور و رستمی از بخش ساحلی تنگستان هر کدام با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

 به گزارش فکرشهر، سید کمال‌الدین شهریاری امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی با هیات‌های ورزشی شهرستان تنگستان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مهمترین مساله و مشکل هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی در تمامی رشته‌ها، موضوعات مالی و مشکلات جذب اسپانسر است.

وی افزود: در نشستی که به همت رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان تشکیل شد، نمایندگانی از همه رشته های ورزشی ایراد سخن کردند و در مورد موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهمترین مساله تمامی هیات ها، مسئله مالی است، ولی سیاست دولت بر این است تا از کمک مالی مستقیم به هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی خصوصی خودداری کرده و بودجه‌های مصوب را در بخش‌های زیربنایی ورزشی هزینه کند.

شهریاری با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی بودجه ورزشی در ۲۵ ردیف مصوب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان، تاکید کرد: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده با وزارت نفت و از محل بودجه‌های ملی عمران مناطق نفت خیز، احداث ۶ سالن ورزشی در شهرستان تنگستان با مبلغ ۶٨ میلیارد ریال مصوب شده که دو سالن ورزشی در روستای گرگور و رستمی از بخش ساحلی تنگستان هر کدام با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: مبالغ دیگری از بودجه های ملی عمران مناطق نفت‌خیز در بخش ورزش دو شهرستان دشتی و تنگستان مصوب شده که در آینده جزییات آن به اطلاع مردم این دو شهرستان خواهد رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه شهرستان تنگستان با آمار بحرانی ۱٨.۱ درصد بیکاری، یک شهرستان فقیر باقیمانده است و ما برای آنکه باشگاه‌های خصوصی را توانمند کنیم ابتدا باید ثروت را به شهرستان وارد کنیم.

شهریاری گفت: طی جلسات متعدد با سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی، در تلاش هستیم تا فعالیت‌های بندری، صنعتی و معدنی را در دو شهرستان رونق ببخشیم تا از این طریق ضمن کاهش نرخ بیکاری و افزایش تمکن مالی، شرکت‌های فعال شده نیز با توجه به معافیت‌های مالیاتی قانونی، نسبت به حمایت از باشگاه های ورزشی اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر