جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
رتبه های برتر کشوری برای روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس؛
فکرشهر: روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس، روابط عمومی برتر و بنوی مدیر برتر روابط عمومی کشور شدند/ایوب بنوی جایزه مدیریت برتر راهبردی روابط عمومی کشور را از دست ابتکار معاون رییس جمهور دریافت داشت...
کد خبر: ۳۹۱۰۲
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس، روابط عمومی برتر و بنوی مدیر برتر روابط عمومی کشور شدند/ایوب بنوی جایزه مدیریت برتر راهبردی روابط عمومی کشور را از دست ابتکار معاون رییس جمهور دریافت داشت.

به گزارش فکرشهر، همزمان با سمپوزیوم روابط عمومی های کشور که با مشارکت ارگان های ملی و سازمان یونسکو در روزهای٢٩ و٣٠ در مرمز همایش های بین المللی کتابخانه ی ملی تهران برگزار می شد، پس از ارزیابی و داوری روابط عمومی های سراسر کشور (سرپرستی تیم داوری بر عهده  پرفسور ساروخانی پدر علم ارتباطات ایران بود) رییس روابط عمومی منطقه ویژه پارس به عنوان مدیر برتر و روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه  ارتباطات در سطح ملی انتخاب و معرفی شدند.

ریاست چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با موضوع روابط عمومی و توسعه پایدار برگزار می شد برعهده دکتر ابتکار معاون امور بانوان ریاست جمهوری بوده و این سمپوزیوم در بخش های مختلف از برپایی کارگاه های تخصصی و در حوزه های ارایه مقالات با حضور کارشناسان و مدیران روابط عمومی سراسر کشور، دانشجویان و اساتید حوزه روابط عمومی و ارتباطات و مدیران ملی برگزار گردید.

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس در دوره ی یک ساله ی گذشته با پیشرفت یکصد و ده درصدی برنامه ها و تولید آثار رسانه ای، فرهنگی، نمایشگاهی و سمعی و بصری توانست در بخش داوری آثار روابط عمومی های سراسر کشور به عنوان روابط عمومی برتر ملی و ایوب بنوی ـ رییس روابط عمومی این سازمان ـ نیز به عنوان مدیر برتر روابط عمومی در سطح ملی انتخاب و معرفی شد.

نظرات بینندگان
تا خودم ندیدم، باور نکردم
|
-
|
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
میگفت: بچه ها میگفتند، اما تا خودم ندیدم، باور نکردم: در یکی از مدارس راهنمائی درس میخواند.، در همان شهری که من در آنجا به دانشگاه میرفتم. یکی از معلمان زرنگ و ذبل مدرسه شان روش خلاقانه و ابتکاری ای که ما تا آن زمان در هیچ کتاب روش تدریسی ندیده بودیم و از آن نشنیده بودیم، برای وادار کردن دانش آموزان بازیگوش و سر به هوا، به مطالعه درسِ(خودش)، ابداع کرده بود که کاملا نو ، یکتا و منحصر بفرد بود و خوب جواب میداد و کار میکردد: درس دادن که تمام میشد، درس جلسه قبل را از شاگردا ن می پرسید، اگه بلد نبودند، میرفت پشت میز، رو صندلی می نشست و آرنج هاش را روی میز میگذاشت و سرش را میان دو دست میگرفت، اینجوری! و شُرشَر اشک می ریخت! حالا نریز، کی بریز. عین باران بهاری( زن ها ماشا الله همیشه اشک شان تو دست و در آستین شان هست) بچه ها که در این سن و سال خیلی احساساتی هستند و قلب رئوف و مهربان و عواطف پاک و رقیقی دارند، دلِ نازک شان به حال معلم دلسوز و مهربان شان (که همچو شمعی میسوزد و آب میشود و اطراف خود را روشن میکند )، می سوخت و پروانه وار گرد او میچرخیدند و هر درس و کتاب دیگری حتی درس امتجان هم که داشتند را کنار میگذاشتند و درس بخصوص او را حاضر میکردند تا قلب معلم گل شان، این فرشته مهربانی، نشکند و خاطر نازنینش آزرده و مکدر نشود روش های خلاقانه و ابتکاری معلم با هوش
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر