جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با خروج سامانه بارشی که روز سه شنبه هفته جاری وارد این استان شده بود دمای هوا به طرز محسوسی کاهش پیدا کرد...
کد خبر: ۳۹۱۳۲
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با خروج سامانه بارشی که روز سه شنبه هفته جاری وارد این استان شده بود دمای هوا به طرز محسوسی کاهش پیدا کرد.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع خدایی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: مطابق انتظار با خروج سامانه بارشی از استان علاوه بر کاهش دما به بر سرعت جریانات شمالی به خصوص بر روی دریا افزوده شد.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته دما در شهرهای جم و دیلم به 10 درجه سانتیگراد رسید و شهرهای برازجان، خورموج و اهرم نیز دمای 11 درجه را تجربه کردند.

شفیع خدایی ادامه داد: دمای هوا در گناوه، عسلویه و بوشهر نیز به ترتیب به 15، 14 و 13 درجه سانتیگراد رسید.

وی یادآورشد: در 24 ساعت گذشته بوشهر با 24 درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان تجربه کرد.

شفیع خدایی گفت: پیش بینی می شود این وضعیت طی 48 ساعت آینده نیز ادامه داشته باشد اما از روز یکشنبه هفته پیش رو بتدریج از سرعت وزش باد کاسته می شود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت منتهی به 6:30 دقیقه امروز(جمعه) نیز در شهرهای دیر، جم و دیلم به ترتیب 19.8، 15.6 و 9.7 میلی متر بارش باران گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان گفت: جزئیات نحوه فعالیت سامانه بارشی جدید که طی چند روز آینده وارد استان می شود اوایل هفته آینده اطلاع رسانی می شود.

شفیع خدایی گفت: برای 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط وقوع پدیده مه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد:دراین مدت جهت وزش باد شمال تا شمال غربی با سرعت 12 تا 38 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که درمناطق ساحلی و بر روی دریا تا 44 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

شفیع خدایی افزود: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 90 تا 180 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 210 سانتیمتر نیز می رسد.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 06:55 بامداد، مد اول ساعت 14:07، جزر دوم ساعت 17:00 و مد دوم در ساعت 23:24 دقیقه پیش بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر