شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۱۴۹
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تاکنون استفاده مناسبی از ساحل بوشهر نشده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حیدر ساجدی صبح شنبه در جلسه ساماندهی سواحل استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با دارا بودن ساحل زیبا ولی هنوز نتوانسته‌ایم به صورت مطلوب از این ظرفیت استفاده کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر شاهد آلودگی و عدم رعایت مسائل بهداشتی و زیست محیطی بعضی مناطق ساحلی در استان هستم که لازم است دستگاه های اجرایی مرتبط پیگیری و برخورد جدی تری با این مقوله داشته باشند.

وی عنوان کرد: متاسفانه دستگاه‌های مرتبط به جای برخورد و پیگیری جدی براساس وظایف محوله، این موضوع را از گردن خود باز می‌دارند.

ساجدی افزود: مسائلی که به سلامت مردم مرتبط است می بایست بدون ملاحضه و کوتاهی با جدیت دنبال شود، چرا که ما هم در پیشگاه خداوند مسئولیم و باید به آیندگان پاسخگو باشیم.

وی گفت: با توجه به حضور بالای گردشگران در استان بوشهر به ویژه در ایام نوروز و اینکه مهمترین تفریحگاه مردم ساحل است، وضعیت فعلی مناسب نبوده و لازم است کارگروهی متشکل از فرماندار، علوم پزشکی، محیط زیست، آب و فاضلاب شهری و شهرداری در شهرستانهای بوشهر، گناوه و دیلم تشکیل و در زمینه شناسایی نقاط سالم ساحل برای ایجاد پلاژ صورت گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: شهرداری می‌بایست بعد از مکان‌یابی نسبت به طرح احداث پلاژ بر اساس استانداردهای روز اقدام کند و به فرمانداری ارائه کند.

ساجدی تاکید کرد: همچنین با کسانی که فاضلاب خانگی خود را به کوچه‌ها رها می‌کنند هشدار لازم داده شود و در راستای احداث شبکه فاضلاب در این مناطق اقدامات لازم صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر