پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»؛
فکرشهر: از سری مسابقات هندبال لیگ یک کشور در آخرین مسابقه از هفته اول این رقابت ها در گروه D تیم هندبال ستارگان دشتستان توانست در یک بازی جذاب، قدرتمندانه تیم بوشهر میزبان خود را شکست دهد...
کد خبر: ۳۹۱۹۰
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: از سری مسابقات هندبال لیگ یک کشور در آخرین مسابقه از هفته اول این رقابت ها در گروه D تیم هندبال ستارگان دشتستان توانست در یک بازی جذاب، قدرتمندانه تیم بوشهر میزبان خود را شکست دهد.

به گزارش فکرشهر، این بازی که به دلیل آماده نبودن سالن میزبان با دو روز تاخیر انجام گرفت و در ابتدا این تیم میزبان بود که تلاش می کرد عنان کار را در دست گیرد که با چند دفاع و ضد حمله خوب تیم دشتستانی مواجه شد.

در ادامه ستارگان دشتستان توانستند قدرت خود را به تیم میزبان دیکته کرده و در یک بازی یک طرفه تیم خوب بوشهر را با نتیجه ۲۶ بر ۱۸ شکست دهند تا اولین گام خود را در لیگ یک کشور محکم بردارند.

در ادامه این رقابت ها جمعه ۱۰ آذرماه ستارگان دشتستان میزبان تیم متمول ایل باصری مرودشت هستند که سال گذشته توانست مقام چهارم لیگ برتر ایران را کسب کند و در این فصل به دلیل واگذاری امتیاز خود به تیم کازرون در لیگ یک هندبال کشور حاضر است و از بازیکنان ملی پوش زیادی نیز بهرمند می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر