چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۲۹۷
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۳

فکرشهر: امام جمعه دلوار گفت : این سخن از جانب نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی که کار ما فقط قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای حسن قانون است و کاری هم به مشکلات مردم نداریم، بی‌اساس است در حالی که موضوع ته‌لنجی که با زندگی مستقیم صدها هزار نفر در استان بوشهر سرو کار دارد نیازمند یک قانون جامع است که باید توسط نمایندگان و در زمره وظایفشان پیگیری شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه شهر دلوار اظهار داشت: هفته وحدت که برکت فراوانی برای جامعه مسلمین به همراه داشته است، را خدمت تک تک نمازگزاران و مردم شریف شهرستان تنگستان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: با توجه به نقشه پلید دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه در جوامع مسلمین، امت اسلام باید با هوشیاری کامل و در سایه وحدت اجازه ندهند تا دشمنان اسلام به خواسته‌های شیطانی خود دست پیدا کنند.

 امام جمعه دلوار تصریح کرد: هدف دشمنان اسلام و به خصوص صهیونیست بین‌الملل از ممانعت از اتحاد مسلمانان این است که از هم‌گرایی مسلمانان و بیداری جهان اسلام واهمه دارد و سعی‌ می‌کند که با توسل به روش‌های مختلف ضمن دسیسه و توطئه‌چینی اجازه ندهد تا وحدت بین امت اسلام شکل گیرد.

زاهددوست عنوان کرد: از جمله نتایج مثبت اتحاد بین امت اسلام را در سرنگونی فتنه داعش مشاهده کردیم که چگونه مردم مسلمان کشورهای افغانستان، پاکستان، ایران، سوریه، لبنان و عراق توانستند با اتحاد و همبستگی، این پدیده دست‌ساز جهان استکبار و صهیونیست‌ها را از بین ببرند.

وی ادامه داد: البته توطئه‌های جهان کفر به سرمداری آمریکا بر علیه امت اسلام پایانی ندارد و اکنون نیز مشاهده می‌کنیم که برای رخنه در بین مردم مسلمان، به دنبال ترویج تفکر پوسیده وهابیت و شیعه انگلیسی هستند. 

امام جمعه دلوار با اشاره به اهداف جهان کفر بر علیه امت اسلام، گفت: پس از این که آنها نتوانستند با ایجاد داعش به هدفشان که ضربه‌زدن به اسلام بود برسند، اکنون با اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی، ایران‌هراسی و تشدید جنگ‌های نیابتی به دنبال این هستند که در صفوف امت اسلامی ایجاد شکاف کنند.

وی با تسلیت سال‌روز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس، بیان کرد: همانطور که شهید مدرس خود را در همه حال مدافع مردم می‌دانست، نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی نیز با الگو‌قراردادن این شهید بزرگ، باید به دنبال حقوق و مطالبات قانونی مردم گام بردارند.

زاهددوست با انتقاد از وضعیت نابسامان ته‌لنجی در استان بوشهر، یادآور شد: در حالی که وضعیت بخش زیادی از ساحل‌نشینان استان بوشهر و از جمله شهرستان تنگستان با تصمیات غیرکارشناسی مسوولان در موضوع ته‌لنجی دچار مشکلات فراوانی شده است اما نمایندگان استان بوشهر در مجلس با وجود دسترسی به وزرا، اقدام چندانی برای رفع مشکلات مردم در این بخش نمی‌کنند.

وی ادامه داد: این سخن از جانب نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی که کار ما فقط قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای حسن قانون است و کاری هم به مشکلات مردم نداریم، بی‌اساس است در حالی که موضوع ته‌لنجی که با زندگی مستقیم صدها هزار نفر در استان بوشهر سرو کار دارد نیازمند یک قانون جامع است که باید توسط نمایندگان و در زمره وظایفشان پیگیری شود.

امام جمعه دلوار بیان کرد: مجمع نمایندگان استان بوشهر با نشست با استاندار بوشهر و دستگاه‌های مرتبط این موضوع ته‌لنجی را تا رسیدن به یک هدف که همان خدمت‌گذاری به مردم است پیگیری منتج به نتیجه کند تا خیال مردم در این زمینه آسوده شود.

زاهددوست گفت: سزوار نیست همین مردمی که در تمامی صحنه‌های انقلابی حضوری فعال دارند امروز این قدر در نگرانی برای به دست‌آوردن یک لقمه نان برای خانواده‌هایشان باشند که انسان از نگاه‌کردن به چهره‌های زجرکشیده این مردم احساس شرمندگی می‌کند.

وی ۱۶ آذر را به عنوان یک نقطه عطف در مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: از جمله شاخص‌های دانشجویان آرمان‌خواهی و عدالت‌خواهی است که برای توسعه کشور و حفظ ارزش‌های این نظام تلاش می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر