پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۳۳۷
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری دو سارق طلاجات و کشف ۱۰۶ گرم طلای سرقتی از آنها خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر حضور دو فرد مشکوک در اطراف مغازه‌های طلافروشی شهر خورموج مأموران پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی میدانی توسط ماموران پلیس در نهایت هر دو نفر شناسایی، دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان انتقال شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از متهمان تعداد شش حلقه النگو، یک رشته گردنبند، یک جفت گوشواره و یک حلقه انگشتر به وزن ۱۰۶ گرم که توسط متهمان در شهرستان جم به سرقت رفته بود کشف شد.

سرهنگ صیادی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به بزه ارتکابی اعتراف کردند، تصریح کرد: این افراد با جلب اعتماد صاحب مغازه طلافروشی و با این شگرد که پول طلاجات را در خودروی خود به صاحب مغازه پرداخت می‌کنند اقدام به سرقت طلاجات می‌کردند و متواری می‌شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی اضافه کرد: شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت به توصیه های پلیس توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر