جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۳۴۲
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: رییس اتحادیه هتل‌داران و اغذیه‌فروشان شهرستان بوشهر گفت: هر بوشهری ماهانه هفت‌هزارتومان به رستوران‌ها،فست‌فود‌فروشی‌ها و ساندویچ‌فروشی‌های بوشهر می‌پردازد.

به گزارش فکرشهر، عبدالهانی رجبی اظهار داشت: بیش از 200 واحد ساندویچ‌فروشی، فست‌فود‌فروشی، رستوران و غذای بیرون‌بر در شهرستان بوشهر فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اجاره بهای سنگین واحدهای صنفی در شهرستان بوشهر، به فارس گفت: تعداد زیادی از اعضای اتحادیه که در رسته‌های مورد اشاره فعالیت صنفی دارند ماهانه بین دو میلیون تومان تا 50 میلیون تومان اجاره می‌پردازند.

رییس اتحادیه هتل‌داران و اغذیه‌فروشان شهرستان بوشهر نیاز به مدیریت ریسک در این واحدها را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به ریسک بالای سرمایه‌گذاری در واحدهای فست‌فود، غذای بیرون‌بر و ساندویچ‌فروشی در شهرستان بوشهر، فعالان صنفی این رسته‌ها باید به نوسازی روش‌های کسب و کار خود اهتمام ورزند.

رجبی تصریح کرد: عدم توجه به ریسک سرمایه‌گذاری در رسته‌های مورد اشاره باعث شده که در برخی واحدهای صنفی این اتحادیه سالانه 6 نفر از گردونه رقابت حذف شوند.

وی ادامه داد: با توجه به زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی مناسب در مرکز استان نوسازی روش‌های کسب و کار می‌تواند بازار اغذیه بوشهر را به عنوان الگویی نوآورانه برای سراسر کشور مطرح کند.

رییس اتحادیه هتل‌داران و اغذیه‌فروشان شهرستان بوشهر عنوان کرد: با توجه به پرداخت بیش از یک و نیم میلیارد تومان اجاره بهای ماهیانه توسط اعضای اتحادیه، هر بوشهری می‌بایست ماهیانه بیش از 7 هزار تومان ساندویچ، پیتزا و غذا از واحدهای اتحادیه هتل‌دار و اغذیه‌فروشان خرید کند تا فعالان این صنف بتوانند مغازه‌های خود را باز نگه دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر