شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۳۵۹
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، گفت: با توجه به موقعیت تیم مشکی‌پوشان سخت ترین بازی فصل را باید شاهد باشیم.

به گزارش فکرشهر از فارس، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل مشکی جامگان مشهد، گفت: با توجه به موقعیت تیم مشکی‌پوشان سخت ترین بازی فصل را باید شاهد باشیم. تیم جوان و دونده‌ای هستند. چیزی برای از دست دادن ندارند.

وی افزود: مشکی‌پوشان مقابل ما بازی انتحاری انجام خواهند داد. بازیکنان مصمم هستند تا فردا برنده شوند و لازمه این کار تلاش زیاد است. باید مقابل مشکی پوشان مثل پرسپولیس و استقلال بازی کنیم. نباید آنها را دست کم بگیریم. این تیم‌ها بسیار خطرناک هستند.

تارتار در مورد اینکه تیمش پنالتی زیاد از دست می‌دهد، عنوان کرد: نه تنها ما خیلی از تیم‌های دیگر هم پنالتی خراب می‌کنند. این یک امر ذاتی است. هر بازیکنی نمی‌تواند پنالتی زن خوبی باشد. ما هر هفته تمرین می‌کنیم و مطمئن باشید این مشکل حل خواهد شد. 

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد عملکرد نه چندان خوب تیمش در سه هفته اخیر تصریح کرد: هر چه از لیگ می‌گذرد شناخت تیم‌ها از یکدیگر بالا می‌رود.  اگر بد بازی کنیم و بازنده شویم باید نگران باشیم اما ما مقابل پرسپولیس و فولاد عملکرد خوبی داشتیم و حتی پنالتی از دست دادیم. در هر دو بازی پنالتی تیم را به تیر زدیم. در کل نگرانی وجود ندارد. فوتبال همین است و همیشه نمی‌توانم پیروز شد.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم ندارم اما امید سینک مصدوم است. مهدی زبیدی و ارسلان مطهری هم مصدومیت دارند. وضعیت زبیدی فردا مشخص می‌شود.

تارتار در پایان گفت: از هواداران می‌خواهم فکر کنند فردا مقابل پرسپولیس بازی داریم و تیم را تنها نگذارند. بازی با مشکی پوشان به همان اندازه مهم است و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. منتظر هستیم  هواداران ورزشگاه را پر کنند.  باشگاه اعلام کرده تماشای بازی رایگان است. از هوادران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و سکوها را پر کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر