پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۳۷۱
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: درگشت مشترکی که با حضور نمایندگانی از واحد نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان ، اتاق اصناف و اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان دشتستان انجام گرفت،از تعدادی فروشگاه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر برازجان بازدید به عمل آمد. 

درگشت مشترکی که با حضور نمایندگانی از واحد نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان ، اتاق اصناف و اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان دشتستان انجام گرفت،از تعدادی فروشگاه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر برازجان بازدید بعمل آمد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، در گشت مشترکی که با حضور نمایندگانی از واحد نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان دشتستان انجام گرفت،از تعدادی فروشگاه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر برازجان بازدید بعمل آمد.

این گشت به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی ، حفظ سلامت مصرف کننده ،جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز،و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی انجام گرفته است.

گفتنی است طی این بازرسیها، از 6 مرکزعرضه محصولات آرایشی و بهداشتی بازدید بعمل آمد ،که این مراکز از لحاظ شرایط نگهداری محصولات ، سلامت محصولات و برچسب اصالت و تاریخ تولید و انقضاء آنها مورد بازرسی قرار گرفتند .

این گشتهای مشترک، طبق برنامه زمان بندی شده و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  ، و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دشتستان در حال حاضر بصورت ماهیانه توسط بازرسان ادارات مربوطه  انجام میگیرد. در این بازرسی انجام گرفته، تعداد 16 قلم معادل یک  کیلوگرم  محصول غیر قابل مصرف جمع آوری و امحاء گردید .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر