جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۳۷۴
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: یادواره شهدای مدافع حرم و پنج شهید گمنام برازجان به همکاری گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) برازجان و با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر در یادواره شهدای مدافع حرم و پنج شهید گمنام برازجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: شهدا جان شیرین خود را برای زنده نگه داشتن اسلام، اقتدار و صلابت ایران اسلامی فدا کردند تا  ملت ایران در این کشور امنیت داشته و بتوانیم با افتخار زندگی کنند.

سردار محمد تقی صفری با اشاره به نابودی گروه تروریستی داعش با ایثارگری شهدای مدافع حرم اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، شرافتمندانه در رکاب مولای خود در برابر دشمنان تکفیری‌ای که به اسم اسلام داشتند ضربه به اسلام می‌زدند ایستادگی کرده و توانستند با اقتدار، ایمان و بصیرت خود پوزه دشمن را به خاک مالیده و برای همیشه از صحنه نظامی خارج کنند.

وی با تاکید بر برقراری امنیت پایدار با رشادت‌های شهدای والامقام تصریح کرد: اگر امروز در کشور ما امنیت وجود دارد به خاطر خون شهدای مدافع حرم است که در غریبی با دشمن مبارزه کردند و ان شاءالله بتوانیم راه این شهدا را با بصیرت و اطاعت پذیری خود ادامه دهیم.

در این مراسم از خانواده‌های دو شهید مدافع حرم استان بوشهر، شهیدان محمد احمدی جوان و عید محمد رضایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر