جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۳۸۵
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

فکرشهر: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب در محل نمایشگاه بین المللی استان برگزار و کتاب‌ها با 30 درصد تخفیف به علاقمندان ارائه می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حمیده ماحوزی افزود: این نمایشگاه از 23 الی 28 آذر ماه سال جاری در شهر بوشهر برپای می شود.

ماحوزی در خصوص بن کارت تخفیف کتاب گفت: سه میلیارد و 500 میلیون ریال سقف بن تخفیف کتاب برای استان بوشهر تخصیص داده شده است.

وی افزود: بن‌کارت‌های تخفیف کتاب با شماره ملی در اختیار دانشجویان، دانش‌آموزان، طلبه ها، اعضای هیات علمی، نویسندگان و اساتید قرار می گیرد و افراد حقیقی نیز می‌توانند تا سقف 500هزار ریال این بن‌کارت‌ها را دریافت کنند.

ماحوزی افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام در روزهای نمایشگاه قبل از آغاز نمایشگاه این بن‌کارت‌ها ارائه می شود.

وی نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتاب، شب شعر رضوی، تقدیر از فعالان حوزه کتاب و روستاهای دوستدار کتاب، جشن امضا، معرفی نویسندگان و غصه گویی را از دیگر برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب عنوان کرد.

ماحوزی افزود: اجرای پژوهش در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی به ویژه در مناطق حاشیه نشین از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر است.

وی تصریح کرد: در این راستا شورای صیانت از خانواده تشکیل و ازدواج و مسائل منجر به طلاق در این شورا مورد بررسی قرار گرفته است.

ماحوزی با اشاره به اجرای طرح پژوهشی قانون‌گریزی در کودکان و نوجوانان، بیان کرد: این پژوهش در شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان پژوهش برتر انتخاب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر