پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آخرین هفته نیم‌فصل لیگ برتر، پارس‌جنوبی جم با شکست تیم مهمانش مشکی‌پوشان توانست در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گیرد تا نائب قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیرد...
کد خبر: ۳۹۳۸۷
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: در آخرین هفته نیم‌فصل لیگ برتر، پارس‌جنوبی جم با شکست تیم مهمانش مشکی‌پوشان توانست در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گیرد تا نائب قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیرد.

به گزارش فکرشهر، در آخرین هفته نیم‌فصل لیگ برتر، پارس‌جنوبی جم با شکست یک بر صفر تیم مهمانش مشکی‌پوشان در آخرین دقیقه وقت اضافه دوم، توانست در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گیرد تا نائب قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیرد.

این دیدار که بعد از ظهر امروز و. در یک هوای آفتابی در شهر جم استان بوشهر و در ورزشگاه تختی این شهر با قضاوت شاهو اصلانی و کمک‌ها آرمان اسعدی،  امیر مبشر و یاسر همرنگ انجام شد تا دقیقه 5+90 گلی در بر نداشت که در این لحظه حسین پورامینی موفق شد با استفاده از یک ضربه پنالتی دورازه مهمان را بگشاید و هر سه امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کند.

پارس جنوبی با این پیروزی شیرین خانگی، 29 امتیازی شد و توانست بعد از سه بازی نوار ناکامی را قطع کند و مشکی‌پوشان همچنان با 8 امتیاز قعرنشین هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر