جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۳۹۱
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: نیروی انتظامی استان بوشهر اعلام کرد: پلیس هیچ گونه ممنوعیت برای ورود بانوان زیر ۹ سال به ورزشگاه اعمال نمی‌کند.

به گزارش فکرشهر، پلیس بوشهر توضیحاتی را در خصوص انتشار عکسی با مضمون ممانعت از ورود دختر بچه هوادار به ورزشگاه تختی شهر جم توسط ماموران انتظامی عنوان کرد.

بنا بر اعلام پلیس بوشهر، تصویر منتشر شده در فضای مجازی با واقعیت امر مطابقت ندارد.

 هیچ گونه ورودی و خروجی به ورزشگاه از دری که در این عکس منتشر شده صورت نمی‌گیرد و این در برای موارد اضطراری پیش بینی شده است و همانطور که در تصویر مشخص است ورود تماشاگران به ورزشگاه از درهای کناری و پس از کنترل و بررسی‌های لازم صورت می پذیرد.

با توجه به طولانی بودن صف تماشاگران برای ورود به ورزشگاه، عده‌ای به دلایل مختلف با مراجعه به این در درخواست ورود به ورزشگاه را دارند که این افراد با هدایت ماموران انتظامات ورزشگاه به در مخصوص ورود تماشاگران هدایت می شوند.

 همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید(ورزشگاه تختی جم) پلیس هیچ گونه ممنوعیت برای ورود بانوان زیر ۹ سال به ورزشگاه اعمال نمی‌کند.

تمام تلاش و کوشش ماموران برقراری نظم و امنیت ورزشگاه، تعامل و همکاری لازم با تماشاگران و مسئولان برگزاری برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات در استان است.

می طلبد همکاران رسانه‌ای قبل از درج این گونه تصاویر در فضای مجازی نسبت به صحت و سقم موضوع اطلاع یافته سپس نسبت به انتشار اقدام کنند تا تلاش هایی که در راستای برقراری نظم و امنیت برگزاری مسابقات ورزشی به صورت شبانه روزی توسط پلیس در استان صورت می پذیرد مورد تردید واقع نشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر