پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۴۰۵
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با اشاره به وقوع زلزله در کنگان و دیر گفت: ۷ تیم ارزیاب هلال‌احمر استان بوشهر به مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های دیر، کنگان و دشتی اعزام شد.

به گزارش فکرشهر، حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر به وقوع زلزله در کنگان و دیر اشاره کرد و اظهار داشت: وقوع زلزله 4.9 و 3.8 ریشتری در کنگان و شهرستان دیر سبب وحشت مردم این مناطق شد که بلافاصله امدادگران هلال‌احمر به این نقاط اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های جستجو و نجات هلااحمر استان بوشهر در حال ارزیابی مناطق حادثه دیده به‌ویژه مناطق روستایی هستند افزود:  7 تیم ارزیاب هلال احمر استان بوشهر به مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های دیر، کنگان و دشتی اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اعزام تیم واکنش سریع استان بوشهر به این مناطق بیان کرد: تیم‌های واکنش سریع استان به منطقه  زلزله‌زده کنگان و دیر اعزام شدند و تیم‌های شهرستان تابع در حالت آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.

درویشی با اشاره به آماده‌باش بودن امدادگران هلال‌احمر افزود: امداگران هلال احمر در شهرستان‌های معین جم، کنگان، دشتی، تنگستان، بوشهر و دشتستان َآماده‌باش هستند.

وی از حضور معاونان امداد ونجات و بهداشت و درمان استان بوشهر به مناطق زلزله‌زده کنگان و دیر خبرداد و گفت: مدیریت بحران در شهرستان دیر و کنگان تشکیل و راهکارهای لازم ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با اشاره به شارژ انبارهای امدادی شهرستان‌های کنگان و دیر خاطر‌نشان کرد: پیش‌بینی و جانمایی سالن‌های ورزشی و اماکن عمومی برای برپایی اسکان و اردوگاه در شرایط اضطراری تدوین شد.

درویشی با اشاره به رسیدگی به آسیب دیدگان از زلزله دیر بیان کرد: تعداد حادثه‌دیده 8 نفر در دیر شناسایی شد که 7 نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر از مجروحان دیری توسط نجاتگران پایگاه بین شهری جاسک به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان منتقل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر