پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۴۰۷
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حکم امام جمعه کاکی شهرستان دشتی استان بوشهر برای مدت سه سال دیگر تمدید شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حکم امام جمعه کاکی شهرستان دشتی استان بوشهر برای مدت سه سال دیگر تمدید شد.

حجت‌الاسلام محمد محمدی یکی از جوان‌ترین ائمه‌جمعه استان بوشهر است که توسط شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور برای سه سال دیگر ابقا شد.

در بخشی از این حکم آمده، با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری از تجربیات گذشته بتوانید در جذب عموم مردم به‌ خصوص جوانان عزیز به نماز جمعه، باشکوه‌تر برگزارکردن این فریضه بزرگ الهی و در ایجاد وحدت و همبستگی موفق باشید.

حجت‌الاسلام محمد محمدی پس از تمدید سه‌ساله حکم خود به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: از حسن انتخاب شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بابت اعتماد مجدد کمال تشکر و قدردانی رادارم.

امام‌جمعه کاکی با اشاره به روحیه ولایی و انقلابی مردم بخش کاکی بیان کرد: امیدوارم بتوانم در این مدت سه‌ساله در راستای دفاع از خون پاک و مطهر شهدا، آرمان‌های امام، نظام مقدس اسلامی، تحقق منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای و حق مردم شریف کاکی دفاع نمایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر