جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۴۱۰
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از تسریع در ساخت دو درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سید کمال‌الدین شهریاری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:در نشست اخیر خود با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی جهت تسریع در احداث مراکز درمانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان دستورهای ویژه‌ای دریافت کرده است.

وی افزود: در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت تغییر کاربری و تملک حدود سه هزار متر مربع زمین در شهر خورموج جهت احداث درمانگاه تأمین اجتماعی ارائه شد و با توجه به تصویب و تامین اعتبار احداث این مرکز درمانی در نشست خرداد ماه سال‌جاری هیات مدیره سازمان برای اجرا در سال ۹۶، برای تسریع در شروع به کار پروژه تاکید گردید.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با موافقت مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مقرر شد جهت تسریع در امور، مجوز ترک تشریفات واگذاری این زمین به سازمان تامین اجتماعی صادر شود.

شهریاری با اعلام آمادگی خیّران و مسوولان شهرستان تنگستان جهت اهدای زمین برای تسریع در ایجاد مرکز درمانی در شهرستان تنگستان عنوان کرد: این مهم در نشست با رییس سازمان تامین اجتماعی مطرح شد و انتظار داریم با توجه به تصویب و موافقت کارگروه تخصصی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی با ایجاد درمانگاه در شهرستان تنگستان در جلسه اخیر خود، به این خواست به حق مردم تنگستان هم توجه ویژه‌ای شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رییس سازمان تامین اجتماعی این  این قول را به مردم دشتی داد که با توجه به تامین اعتبار و ابلاغ به مجری توسعه مراکز بیمارستانی و درمانی تامین اجتماعی، به محض تملک قطعی زمین در شهر خورموج، پیمانکار تجهیز کارگاه و پروژه را آغاز کند.

وی با اشاره به نظر مساعد کارگروه تخصصی ایجاد و توسعه معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی در خصوص ایجاد مرکز درمانی در شهرستان تنگستان و آمادگی خیران و مسوولان این شهرستان جهت همکاری، تصریح کرد: مقرر شد این موضوع نیز با نظر مساعد نوربخش در شورای فنی و عمرانی سازمان تامین اجتماعی مطرح شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر