شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۴۸۲
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: رییس کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: یک خیر کنگانی 15 دستگاه کانکس مسکونی برای اهدا به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به ارزش 105 میلیون تومان کمک کرده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالحسین رهبر امروز در نشست با مسوولان اجرایی شهرستان کنگان با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، اظهار داشت: مردم نوع‌دوست شهرستان کنگان پس از وقوع زلزله به صورت خودجوش دست به کار شدند و کمک‌های خود را به کمیته امداد تحویل دادند که در این میان تاکنون بیش از 600 میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به پایگاه‌های مراکز نیکوکاری کمیته امداد تحویل و به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

وی افزود: از این میزان کمک‌ها، 200 میلیون تومان آن نقدی و 400 میلیون تومان دیگر اقلام کالایی مورد نیاز زلزله‌زدگان شامل پتو، چادر، وسایل گرمایشی، البسه گرم، غذاهای خشک و کنسروی، خرما و آب‌معدنی بوده است.

رییس کمیته امداد شهرستان کنگان تصریح کرد: امروز در ادامه این کمک‌ها، 15 دستگاه کانکس با کاربری مسکونی به ارزش 105 میلیون تومان توسط یک خیر کنگانی به کمیته امداد شهرستان کنگان تحویل داده شد که بلا فاصله با هفت دستگاه تریلر حمل و به مقصد مناطق سرپل‌ذهاب در استان کرمانشاه ارسال شد.

وی با اشاره به بی‌خانمان‌شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان کرمانشاهی در مناطق روستایی گفت: کمیته امداد مکلف شده است تا مسکن خانوارهای مددجویی که در این حادثه سرپناه خود را از دست دادند بازسازی کند که در این میان نیازمند مشارکت و همراهی بیش از پیش مردم و خیران نیکوکار هستیم تا در احداث و بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده مددجویان تحت حمایت، کمیته امداد را یاری رسانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر