سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۵۳۶
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:کرسی‌های آزاد اندیشی که نقش مهمی در پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های دانشجویان دارد باید در دانشگاههای این استان ایجاد شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور بوشهر افزود: روسای دانشگاه‌های استان بوشهر باید برای ارائه مطالبات و نظرات دانشجویان بستر راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی را فراهم کنند.

استاندار بوشهر یادآورشد: دانشجویان نقش مهمی در رشد و بالندگی جامعه دارند که می‌تواند جامعه را به سرمنزل مقصود برساند.

وی تصریح کرد: خلاقیت، نوآوری، تحرک و توانمندی از ویژگی‌های جوانان دانشجو است که باید از این فرصت برای رشد و بالندگی جامعه استفاده بهینه شود.

استاندار بوشهر اظهارداشت: دانشجویان ایران اسلامی پرچمداران مبارزه با استکبار و استعمار هستند در همین راستا این قشر با حضور در عرصه‌های مختلف جامعه به خوبی نقش تاثیرخود را نشان داده اند.

وی گفت: دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی، عرصه سازندگی، دفاع از انقلاب و دیگر حوزه‌‌ها نقش خود را در راهبری جامعه ایفا کرده اند.

گراوند افزود: استان بوشهر دارای 56 هزار دانشجو در دانشگاه‌های مختلف است که به عنوان بزرگترین سرمایه این استان به شمار می روند.

وی گفت: طرح‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها زمینه لازم برای حل مشکلات مختلف استان با مشارکت دانشجویان را فراهم می‌کند که در این راستا تلاش می‌شود اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌ها از بودجه استانی و ملی تامین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر