چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۵۳۸
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر دیر گفت: در حال حاضر این پروژه از سمت کنگان با عنوان طرح توسعه گردشگری در حال اجراست اما از سمت دیر تنها با عنوان یک جاده بین شهری یا روستایی یا هر عنوان دیگری که بر روی آن گذاشته شود قرار است اجرا گردد که امیدی به آغاز آن هم نیست.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالعزیز نصاریوسفی بعد از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه  با انتقاد شدید از روند فعلی اجرای پروژه وفاق اظهار داشت: این پروژه با هدف اصلی آن که همدلی، سازگاری و همراهی  بوده به هیچ عنوان سنخیتی ندارد و هیچ‌کدام از این شاخص‌ها در آن دیده نمی‌شود.

وی با بیان این که هدف پروژه برون‌رفت شهرستان دیر از بن‌بست بوده است، افزود: در حال حاضر  این پروژه از سمت کنگان با عنوان طرح توسعه گردشگری در حال اجراست اما از سمت دیر تنها با عنوان یک جاده بین شهری یا روستایی یا هر عنوان دیگری که بر روی آن گذاشته شود قرار است اجرا گردد که امیدی به آغاز آن هم نیست.

رییس شورای اسلامی شهر دیر بیان کرد: ما دوست داریم پروژه مذکور هم زمان از دو سمت دیر و کنگان اجرا شود اما اکنون قطعه اول آن در دیر هیچ پیشرفتی ندارد .

وی با بیان این که چرا همیشه ناملایمات باید به سمت شهرستان دیر باشد گفت: گویا قرار نیست اتفاقی بیفتد که  شهرستان دیر را از بن‌بست خارج کند و ما از این مساله ناراحت هستیم.

نصاریوسفی عنوان کرد: اگر این پروژه  به صورت کارشناسی دنبال شود قطعا با توجه به قرارگرفتن اراضی ملی و نداشتن معارض شروع پروژه جاده وفاق از سمت دیر سهل‌الوصول‌تر است.

وی افزود: هزینه این پروژه از منابع نفت تامین می‌شود و از جیب شخصی نیست که کسی در تنگنا قرار گیرد که البته این مشکل را  با نماینده  مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی هم در میان گذاشته‌ایم  اما ایشان تاکنون هیچ جوابی به ما نداده‌اند.

رییس شورای اسلامی شهر دیر عنوان کرد: ما این ناملایمات را به جد پیگیری می‌کنیم و از رسانه‌ها نیز می‌خواهیم که  یاری‌گر ما در گرفتن حق مردم شهرستان دیر باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر