جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۵۴۲
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: وزارت نفت سهم ۳ درصد مسئولیت اجتماعی استان بوشهر در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک را مد نظر داشته باشد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با مجریان طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک با اشاره به اهمیت توجه به جامعه پیرامونی در اجرای طرح‌های وزارت نفت اظهار داشت:  در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک که بخش اعظمی از این پروژه در استان بوشهر انجام می‌شود، توجه به محیط پیرامونی باید مد نظر مجریان طرح باشد.

وی با تاکید بر توجه به مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی استان بوشهر بیان کرد: مجریان طرح خط لوله نفت خام از گوره به جاسک باید توجه ویژه‌ای به مناطق پیرامونی و تحقق مطالبات مردم داشته باشند.

استاندار بوشهر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: همکاری در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک مورد توجه ویژه مسئولان استان بوشهر است که در این راستا وزارت نفت باید مسئولیت اجتماعی خود را در اجرای این طرح عملیاتی کند.

گراوند با تاکید بر تعیین تکلیف حریم طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک در استان بوشهر خاطر نشان کرد: ادارات راه و شهرسازی، منابع طبیعی با هماهنگی معاون عمرانی استانداری بوشهر،موضوع حریم طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک را بررسی کنند.

وی اختصاص 3 درصدی  سهمیه وزارت نفت در مسئولیت اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: وزارت نفت سهم 3 درصد مسئولیت اجتماعی استان بوشهر در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک را مد نظر داشته باشد.

استاندار بوشهربا اشاره به اجرای  خط لوله نفت خام از گوره به جاسک تاکید کرد: مجریان طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک باید نگاه ویژه‌ای به نقاط پیرامون اجرای این طرح و نیازمندی‌های  مردم داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر