شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ رییس بهزیستی:
فکرشهر: رییس بهزیستی دشتستان می گوید یک میلیون و سیصد هزار نفر معلول در ایران وجود دارد که پنج هزار و هفتصد نفر از آن، در شهرستان دشتستان شناسایی و تحت حمایت بهزیستی قرار گرفته اند...
کد خبر: ۳۹۵۴۸
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: رییس بهزیستی دشتستان می گوید یک میلیون و سیصد هزار نفر معلول در ایران وجود دارد که پنج هزار و هفتصد نفر از آن، در شهرستان دشتستان شناسایی و تحت حمایت بهزیستی قرار گرفته اند.

به گزارش فکرشهر، وی در آیین گرامیداشت روز جهانی معلولین و تقدیر از معلولان بخش ارم که در شهر تنگ ارم برگزار شد، به نقش شهرداری ها در ایجاد مبلمان شهری و مناسب سازی محیط اشاره کرد و با تاکید بر بحث اشتغال معلولان گفت: سه درصد استخدامی از نظر قانون حق معلولین است ولی متاسفانه عموما این حق را نادیده می گیرند؛ دولت بایستی وزارتخانه ها را ملزم به رعایت این قانون نماید. 

انصاری مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج را یکی از راه های مهم پیشگیری از معلولیت ها عنوان کرد و با اشاره به روز جهانی معلولین اظهارداشت: یکی از اهداف روز جهانی معلولین، تغییر نگرش جامعه نسبت به این عزیزان است و این که معلولیت، محدودیت نیست.

وی اضافه کرد: معلولین به ترحم نیاز ندارند، بلکه به توجه نیازمندند و بایستی شرایط حضور این بزرگواران را در اجتماع فراهم نماییم.

این آیین به میزبانی بهزیستی شهید «تنگ امری» شهر تنگ ارم و با همکاری موسسه خیریه ترنم باران و با حضور رییس و کارشناسان بهزیستی دشتستان، شهردار، شورای شهر، معاون بخشدار و جمعی از معلولین بخش ارم برگزار شد.

پخش فیلم و اهدای جوایز و برپایی ایستگاه نقاشی توسط کودکان، از دیگر برنامه های این آیین بود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر