پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:
کد خبر: ۳۹۵۵۴
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از افزایش ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان بوشهر به 95 درصد خبر داد.

به گزارش فکرشهر، غلامعباس حسینی در حاشیه بازدید از طرح‌های گازرسانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گازرسانی به این روستاها هم اکنون در دست اجراست که اکثر آنها تا پایان سال و باقیمانده نیز تا نیمه نخست سال آتی به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

وی اضافه کرد: این روستاها در شهرستان‌های گناوه ، دیلم، بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی واقع بوده و با گازرسانی به آنها گام مهم دیگری در راستای توسعه زیرساخت ها در روستاها و در نتیجه رونق و شکوفایی این مناطق برداشته می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: با اجرای طرح های یادشده ، زمینه برخورداری هشت هزار و 112 خانوار روستایی از نعمت گاز فراهم می‌شود.

حسینی بیان کرد: در حال حاضر 358 روستا معادل 85 درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند که با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای در دست اجرا ، این میزان به 95 درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: با تحقق این مهم ، میزان ضریب گازرسانی روستایی استان بوشهر از میانگین کشوری نیز بالاتر می رود.

حسینی عنوان کرد: علاوه بر اجرای طرح های گازرسانی روستایی ، گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ  نیز از دیگر اولویت‌های مهم این شرکت است که گازرسانی به چندین شهرک صنعتی و نیز واحدهای تولیدی در اقصی نقاط استان در دست اجرا است که اخبار تکمیلی مرتبط با اجرای این طرح ها و به شکل مستمر در اختیار رسانه‌های ارتباط جمعی قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر