چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۵۵۷
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: کارشناسان و بازرسان دستگاه‌های کاشف استان بوشهر آموزش می‌بینند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، حیدر ساجدی در افتتاح کارگاه آموزشی کارشناسان و بازرسان دستگاه‌های کاشف استان بوشهر با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی حمایت از تولیدات داخلی است.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی کاهش وابستگی به دیگر کشورها را تا حد ممکن کاهش دهیم و به درجه‌ای از خودکفایی برسیم که در برابر ناملایمات و توطئه‌های دشمنان در امان باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: باید در این راستا علاوه بر مبارزه با کالای قاچاق مانع ورود کالای مشابه به کشور شویم.

وی بیان کرد: اگر مانع ورود کالای قاچاق و کالاهای مشابه تولید داخلی به کشور نشویم تولید کنندگان قادر به رقابت نخواهند بود و به علت ضرر و زیان، کارگاه‌های تولیدی خود را تعطیل خواهند کرد و در نتیجه افراد شاغل در آن بیکار خواهند شد.

ساجدی بیان کرد: کالای قاچاق علاوه بر ضربه به تولید داخلی از آنجا که هیچ‌گونه نظارت بهداشتی و قرنطینه‌ای بر آن اعمال نمی‌شود علاوه بر احتمال ورود کالای ممنوعه، تهدید جدی برای سلامت جامعه است.

سرپرست سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: با برگزاری اینگونه کارگاه های آموزشی شاهد ارتقاء علمی کارشناسان و هماهنگی بهتر دستگاه های اجرایی در زمینه مبارزه با قاچاق خواهیم بود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر