جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۵۶۷
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: کارگروه اشتغال شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور مدیران کل  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه ای و مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر، اعضای کارگروه، بخشداران ، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستایی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان در این جلسه گفت : تلاش در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی که از منویات مقام معظم رهبری بوده است مورد اهتمام ریاست جمهوری اسلامی است. لذا اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی ، اولویت دولت اعتدال است.

دکتر ارسلان زارع افزود: بخشداران ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی و شهرهای با جمعیت کمتر از ده هزار نفر شهرستان دشتستان باید تلاش کنند تا زمینه ی جذب بخش زیادی از تسهیلات 395 میلیارد تومانی اشتغال زایی استان بوشهر را فراهم نمایند.

 فرماندار و رییس کار گروه اشتغال شهرستان دشتستان در بخش دیگری از سخنان به مزایای این تسهیلات اشاره و بر نظارت ادارات ذیربط بر اجرای طرح ها تاکید نمود.

مهندس پناه، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در خصوص تسهیلات بند الف و ب تبصره 18 قانون بودجه سال 1396 ، تسهیلات روستایی و تسهیلات پشتیبان ( مشاغل خانگی ) سخن گفت و اعلام نمود از آنجائیکه تسهیلات اشتغال زایی به میزان 45 درصد سهم کشاورزی است فرصت خوبی برای روستائیان شهرستان دشتستان فراهم گردیده است.

مهندس کازرونی، مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر در خصوص دو طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین مهارت آموزی و اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان دشتستان سخن گفت و اظهار امیدواری نمود تا پایان سال طبق برنامه ، برنامه ی مهارت آموزی آنان اجرایی گردد.

مهندس شهبازی، مدیر عامل صندوق کارآفرین امید استان بوشهر در خصوص لزوم آموزش و توانمند سازی جوانان بیکار متقاضی اجرای طرح ها مطالبی بیان کرد و اعلام آمادگی نمود کارشناسان آنان در بخشداریها و دهیاریها برای همکاری با متقاضیان اعزام نماید.

در این جلسه بخشداران ، دهیاران و شوراهای اسلامی نیز نظرات و سئوالات خود را مطرح که پس از پاسخگویی به آنان جلسه خاتمه یافت.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر